Fondos
1/8. Oficio de remisión de documentación expedido por José Fernández Salgado a Manuel Martínez Yáñez sobre un preito en relación a un contrato (1791)
Oficio de remisión de documentación expedido por José Fernández Salgado a Manuel Martínez Yáñez sobre un preito en relación a un contrato (1791)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36057.AM.VIG.16.2.1/8
Título Oficio de remisión de documentación expedido por José Fernández Salgado a Manuel Martínez Yáñez sobre un preito en relación a un contrato (1791)
Data(s) 1791 (Creación)
Volume e soporte 1 documento. 2 follas
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vigo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Oficio de remisión de documentación expedido por José Fernández Salgado a Manuel Martínez Yáñez sobre un preito en relación a un suposto contrato tomado por Jacobo González. Data: 1791, outubro, 6. A Guarda.
Ãrea de notas
Nota Sinatura antiga: JUS 4
Puntos de acceso
Puntos de acceso de topónimos
Nome dos puntos de acceso Martínez Yáñez, Manuel (Tema)