Fondos
4. Expedientes de xestión contable e financeira
-
4/29. Facturas de adquisición de material con destino á Banda de Música (1906-1919)
-
4/31. Facturas de instrumentos musicais de “Seydoux y Cía.” (1913)
-
4/35. Relacións de gastos de material e accesorios da Banda de Música (1948)
-
4/36. Facturas de instrumentos musicais da “Casa Erviti” (1951)
-
4/37. Relacións de gastos de material e accesorios da Banda de Música (1951)
-
4/39. Orzamento – factura de instrumentos musicais da “Casa Garijo” (1961)
-
4/40. Relación de gastos de persoal da Banda de Música e outros
Expedientes de xestión contable e financeira
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36057.AM.VIG.13.4
Título Expedientes de xestión contable e financeira
Data(s) 1892-1961 (Creación)
Volume e soporte 1 unidade de instalación con 15 expedientes ou agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vigo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Esta agrupación de series recolle a documentación xerada como consecuencia da xestión económica da Banda Municipal de Música. Así, podemos encontrar expedientes de concesión ou solicitude de subvencións, facturas, orzamentos e relacións de gastos, mandados de pagamento etc.
Ãrea de notas
Nota