Rexistros actuais: 1.617.765
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649
Fondos
1/11. Oficio de Mónico G. de la Parra y Téllez informando á Alcaldía sobre xestións realizadas respecto do instrumental con destino á Banda de Música (1912)
Oficio de Mónico G. de la Parra y Téllez informando á Alcaldía sobre xestións realizadas respecto do instrumental con destino á Banda de Música (1912)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36057.AM.VIG.13.1.1/11
Título Oficio de Mónico G. de la Parra y Téllez informando á Alcaldía sobre xestións realizadas respecto do instrumental con destino á Banda de Música (1912)
Data(s) 1912 (Creación)
Volume e soporte 1 documento. 1 folla
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vigo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Oficio de Mónico G. De la Parra y Téllez informando á Alcaldía sobre xestións realizadas respecto do instrumental con destino á Banda de Música. Ano: 1912.
Ãrea de notas
Nota Sinatura antiga: BAND-MUS