Fondos
1/45. Expediente de contratación da subministración de uniformes con destino á Banda de Música adxudicado a favor de “Adolfo González e Hijo” (1961-1962)
Expediente de contratación da subministración de uniformes con destino á Banda de Música adxudicado a favor de “Adolfo González e Hijo” (1961-1962)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36057.AM.VIG.13.2.1/45
Título Expediente de contratación da subministración de uniformes con destino á Banda de Música adxudicado a favor de “Adolfo González e Hijo” (1961-1962)
Data(s) 1961-1962 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente. 10 follas
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vigo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de contratación da subministración de uniformes con destino á Banda de Música adxudicado a favor de “Adolfo González e Hijo”. Contén: > Acordo da Comisión de Compras; > Oferta da xastraría cívico – militar de “Adolfo González e Hijo”; > Orzamento da “Sastrería Hollywood”; > Ditame da Comisión de Cultura e Arte; > Outra documentación. Anos: 1961-1962.
Ãrea de notas
Nota Sinatura antiga: BAND-MUS 1