Fondos
5/59. Expediente de contratación da Banda de Música. Solicitudes de actuación (1972)
Expediente de contratación da Banda de Música. Solicitudes de actuación (1972)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36057.AM.VIG.13.5.5/59
Título Expediente de contratación da Banda de Música. Solicitudes de actuación (1972)
Data(s) 1972 (Creación)
Volume e soporte 1 agrupación documental. 22 follas
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vigo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de contratación da Banda de Música. Solicitudes de actuación: > Festa do Rocío, Bouzas; > Festas de San Roque; > Festas Patronais de Santa Cristina de Lavadores; > Festas de San Cristóbal e Santa Ana, en Candeán; > Festas de San Xoán Bautista, en San Xoán do Monte; > Festas da Consolación, Coia; > Festas do Sagrado Corazón de Xesús, en Bembrive – Parrocha; > Festa da Nosa Señora do Carme, no Berbés; > Festas do Santísimo Cristo dos Aflixidos, Bouzas; > Festas de San Isidro labrador, Relfas – Sárdoma; > Festas de San Campio, Valadares. Ano: 1972.
Ãrea de notas
Nota Sinatura antiga: BAND-MUS 1