ATOPO
Rexistros actuais: 1.617.386
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649

OFICINA DA CASA. ARQUIVO

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36057.AM.VIG.7..4

  • Título OFICINA DA CASA. ARQUIVO

  • Data(s) 1565-1914 (Creación)

  • Volume e soporte 5 unidades de instalación con 220 expedientes ou agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Esta sección comprende a seguinte documentación: 4.- OFICINA DA CASA. ARQUIVO. 4.1.- Correspondencia, certificacións e outros (ca. 1635-1913) 4.2.- Índices documentais (1759-1861) 4.3.- Certificacións eclesiásticas (1623-1914) 4.4.- Referencias documentais e notas (1565-1840)

  • Organizació

    Esta sección está organizada nas series documentais a seguir
    
    4.- OFICINA DA CASA. ARQUIVO.
    
    4.1.- Correspondencia, certificacións e outros
    4.2.- Índices documentais.
    4.3.- Certificacións eclesiásticas.
    4.4.- Referencias documentais e notas.

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición