Fondos
ADMINISTRACIÓN DA PROPIEDADE
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36057.AM.VIG.7..1.2
Título ADMINISTRACIÓN DA PROPIEDADE
Data(s) 1524-1911 (Creación)
Volume e soporte 12 unidades de instalación con 576 expedientes ou agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vigo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Esta 1ª división de sección está composta por documentación relacionada coa xestión do patrimonio familiar e os bens integrantes do memos: 1.- DOCUMENTOS DE CARÁCTER PATRIMONIAL. 1.2.- ADMINISTRACIÓN DA PROPIEDADE 1.2.1.- Inventario de bens (1578-1878) 1.2.2.- Cobros de rendas. Contas (1532-1911) 1.2.3.- Obras e reparacións (1603-1874) 1.2.4.- Pesca e agricultura (1637-1879) 1.2.5.- Apeos (1524-1846) 1.2.6.- Planos e deslindes (1708-1904)
Organizació
Esta 1ª división de sección está organizada do modo a seguir: 1.- DOCUMENTOS DE CARÁCTER PATRIMONIAL. 1.2.- ADMINISTRACIÓN DA PROPIEDADE 1.2.1.- Inventario de bens. 1.2.2.- Cobros de rendas. Contas. 1.2.3.- Obras e reparacións. - - - - - - - - - - - - - - - - 1.2.x.- Pesca e agricultura 1.2.x.- Apeos. 1.2.x.- Planos e deslindes
Ãrea de notas
Nota