Rexistros actuais: 1.617.768
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649
Fondos
7/6. Correspondencia da Alcaldía e a Sección provincial de Administración local de Pontevedra sobre a liquidación do orzamento (1939-1940)
Correspondencia da Alcaldía e a Sección provincial de Administración local de Pontevedra sobre a liquidación do orzamento (1939-1940)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36057.AM.VIG.4..1.2.1.7/6
Título Correspondencia da Alcaldía e a Sección provincial de Administración local de Pontevedra sobre a liquidación do orzamento (1939-1940)
Data(s) 1939-1940 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente. 3 follas
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vigo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Correspondencia da Alcaldía e a Sección provincial de Administración local de Pontevedra sobre contas de orzamentos, débeda municipal e orzamento de 1940. Anos: 1939-1940
Ãrea de notas
Nota Sinatura antiga: LAV 101