Fondos
388/30. Expediente de designación dos tenentes de alcalde e presidentes das comisións informativas (1964)
Expediente de designación dos tenentes de alcalde e presidentes das comisións informativas (1964)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36057.AM.VIG.1..GF001.F0001.SF002.S0011.388/30
Título Expediente de designación dos tenentes de alcalde e presidentes das comisións informativas (1964)
Data(s) 1964 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente. 5 follas
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vigo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de designación dos tenentes de alcalde e presidentes das comisións informativas. Contén: > Providencia da alcaldía; > Oficio sobre a composición da Comisión de Cemiterios; > Oficio sobre a composición do Consello de Administración do Servizo de Augas; > Oficio sobre a composición do Consello de Administración dos Servizos de Funerarios; > Nota sobre a inclusión de Manuel Valcarce Reboreda na Comisión de Urbanismo. Ano: 1964.
Ãrea de notas
Nota