Fondos
F0002. 1.2. ORGANIZACIÓN E XESTIÓN ADMINISTRATIVA
1.2. ORGANIZACIÓN E XESTIÓN ADMINISTRATIVA
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36016.AM.DOZ.3-.GF001.F0002
Título 1.2. ORGANIZACIÓN E XESTIÓN ADMINISTRATIVA
Data(s) 1889-2018 (Creación)
Volume e soporte 154 unidades de instalación; 336 agrupacións documentais
Área de contexto
Nome do produtor Concello de Dozón(1836-2015) O concello de Dozón sitúase ó nordeste da provincia de Pontevedra, na comarca do Deza, lindando coa provincia de Ourense e cos concellos de Lalín e Rodeiro. Ocupa unha superficie superior ós setenta e un quilómetros cadrados cun total de 53 entidades de poboación dispersas en oito parroquias diferentes: Bidueiros, O Castro, Dozón, As Maceiras, Saa, Sanguiñedo, O Sisto e Vilarello, nas que residen algo máis de dous mil cincocentos habitantes. Esta área xeográfica formou parte da provincia de Lugo ata a división constitucional e a reforma posterior que derivou na súa inclusión definitiva na provincia de Pontevedra. As súas parroquias dependían de dúas xurisdiccións: a de Deza, na que o señorío correspondía ó conde de Lemos e que ocupaba as parroquias de Sanguiñedo e Sisto; e a de Dozón, con xurisdicción real e que comprendía as parroquias restantes. No proceso de establecemento constitucional dos concellos chegaron a funcionar concellos en Saa e no Castro; este proceso culmina en 1836, dentro do que entón era partido xudicial de Lalín, establecéndose os concellos de Dozón, Agolada, Carbia, Lalín, Chapa e Rodeiro. No caso de Dozón, queda integrado por nove parroquias, as que aínda hoxe o compoñen e a de San Pedro de Mosteiro. Esta parroquia será suprimida no arranxo parroquial de 1890 e divididos os seus fregueses nas parroquias de Dozón e Bidueiros. Así mesmo tense constancia de varias modificacións da capitalidade do concello ata a actualidade que se sitúa no lugar de O Castro.
Institución arquivística Arquivo municipal de Dozón
Área de contido e estrutura
Organizació
Grupo de Función: GF001. Función F0002 1.2. ORGANIZACIÓN E XESTIÓN ADMINISTRATIVA Densenvólvese nas seguintes 2ª Divisións de Función (Subfuncións): SF0161.2.1. Estrutura administrativa e organigrama SF0171.2.2.Convenios SF0181.2.3.Rexistro xeral de documentos SF0191.2.4.Arquivo e xestión documental SF0201.2.5.Xestión da información e transparencia SF0211.2.6.Planificación e control de calidade SF0221.2.7.Xestión da protección de datos persoais SF0231.2.8.Xestión das comunicacións SF0241.2.9.Xestión das aplicacións TIC SF0251.2.10.Actuacións xurídico-administrativas
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de topónimos
Nome dos puntos de acceso Concello de Dozón (Tema) (Creador)