ATOPO
Rexistros actuais: 1.617.765
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649

DOCUMENTACIÓN DE CARÁCTER PATRIMONIAL

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36057.AM.VIG.12..2

  • Título DOCUMENTACIÓN DE CARÁCTER PATRIMONIAL

  • Data(s) 1751-1843 (Creación)

  • Volume e soporte 2 unidades de instalación con 52 expedientes ou agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Esta sección agrupa a documentación derivada da xestión dos bens e dereitos da obra pía da Escola de Nenos clasificada en dúas series: por unha parte comprende a documentación relacionada coa administración do patrimonio como os arrendamentos ou alugueiros das casas - escolas, adquisicións de bens, doazóns etc., aínda que sen dúbida algunha destacan os expedientes relacionados coa adquisición de dereitos a través da compra de censos que permitían financiar a Obra Pía; por outra parte, encontramos a documentación relacionada coas obras de mantemento das casas - escolas e a subministración ou dotación de material ás mesmas.

  • Organizació

    Esta sección está organizada nas series a seguir:
    
    2.- DOCUMENTACIÓN DE CARÁCTER PATRIMONIAL
    2.1.- Expedientes de patrimonio (1751-1843)
    2.2.- Expedientes de obras e subministracións (1824-1836)

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

  • Puntos de acceso de topónimos

  • Nome dos puntos de acceso Escola de Nenos (Tema)

Área de control da descrición