Fondos
9/38. Expediente de recadación de rendas da Administración Principal de Facenda Pública (1866-1868)
Expediente de recadación de rendas da Administración Principal de Facenda Pública (1866-1868)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36057.AM.VIG.2..1.2.10.9/38
Título Expediente de recadación de rendas da Administración Principal de Facenda Pública (1866-1868)
Data(s) 1866-1868 (Creación)
Volume e soporte 1 agrupación documental. 5 follas
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vigo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de recadación de rendas da Administración Principal de Facenda Pública. Contén: > Nota dos bens procedentes de Juan Rouco, veciño que foi nos seus días de San Miguel de Oia que foron adxudicados á Facenda por consecuencia de causa criminal; > Correspondencia sobre igrexario de Navia e Matamá e acta de contestación. Anos 1866-1868.
Ãrea de notas
Nota Sinatura antiga: BOU 6