Fondos
10/13. Expediente de solicitude de certificación da secretaría a favor de José Manuel Alonso y Alonso (1886)
Expediente de solicitude de certificación da secretaría a favor de José Manuel Alonso y Alonso (1886)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36057.AM.VIG.2..2.1.2.10/13
Título Expediente de solicitude de certificación da secretaría a favor de José Manuel Alonso y Alonso (1886)
Data(s) 1886 (Creación)
Volume e soporte 1 documento. 2 follas
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vigo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de solicitude de certificación da secretaría a favor de José Manuel Alonso y Alonso, veciño de Coruxo das sesións 12 de agosto de 1875 e 3 de xaneiro de 1876, para en relación a unha instancia de Manuel García Álvarez sobre dificultades no tránsito arredor do lugar da Igrexa por problemas na traída de augas. Só contén instancia. Ano 1886.
Área de condicións de acceso e utilización
CaracterÍsticas fÍsicas e requirimentos técnicos Documentación danada pola humidade
Área de documentación
Unidades de descrición relacionadas Documentación realacionada coa UI BOU 13/28
Ãrea de notas
Nota Sinatura antiga: BOU 22