Fondos
10/41. Expediente de arrendamento dos dereitos de recadación da contribución de consumos (1896-1897)
Expediente de arrendamento dos dereitos de recadación da contribución de consumos (1896-1897)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36057.AM.VIG.2..2.3.2.10/41
Título Expediente de arrendamento dos dereitos de recadación da contribución de consumos (1896-1897)
Data(s) 1896-1897 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente. 12 follas
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vigo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido ANO ECONÓMICO 1896-1897. Testemuño do expediente de adopción de medios para facer efectiva a cota de consumos. Contén: > Certificacións da Secretaría; > Providencias; > Acta de adopción de medios; > Testemuño; > Edictos; > Especies; > Prego de condicións para o arrendo do imposto de consumos; > Acordo do Concello; > Remisión; > Acta negativa da primeira poxa; > Acta negativa da segunda poxa. Ano 1896.
Ãrea de notas
Nota Sinatura antiga: BOU 31