Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
S0282. Contratacións de subministración
-
211/3. Solicitudes de compras de materiais escolares (1961-1964)
-
211/4. Propaganda e ofertas varias de distintos materiais (1953-1980)
-
211/5. Epediente de adquisición dun vehículo todoterreo (1974)
-
212/1. Expediente de adquisición de mobles para a nova Casa Consistorial (1955)
-
212/4. Expediente de adquisición dun vehículo para limpeza pública e recollida de lixo (1967)
-
212/6. Expediente de subministración de caixas mortuorias para beneficencia municipal (1952)
-
212/7. Certificados de adquisición de material diversos (1973-1975)
-
212/8. Expediente de adquisición dunha máquina electrónica (1982)
-
212/9. Expediente de subministración de material escolar (1980)
-
213/1. Expediente de adquisición dunha máquina fotocopiadora (1981)
-
269/1. Expediente de subministración de material por parroquias (1984)
-
286/1. Expediente de subministración de material por parroquias (1985)
-
1.391/2. Expediente de adquisición de hidrocheme para os depósitos de auga (1972)
-
1.391/5. Presupostos para a instalación de cámara frigorífica no mercado municipal (1974)
-
1.391/6. Expediente de adquisición de máquinas de escribir normal e eléctrica (1981)
-
1.391/8. Expedientes de reposición de cadeiras de brazos do Pleno e do tresillo da Secretaría (1985)
-
1.391/9. Ofertas de distintas empresas aseguradoras do edificio da Casa Consistorial (1984-1988)
-
1.392/2. Expediente de adquisición dunha máquina fotocopiadora adxudicada a favor de Gispert (1987)
-
1.392/3. Expediente de adquisición dunha máquina de escribir (1987)
-
1.393/9. Expediente de poxa dunha tómbola exclusiva en Redondela (1963)
-
1.394/5. Expediente e cdoncurso para a adquisición dun vehículo para servizo oficial (1975)
-
1.593/9. Expediente de poxa de materiais residuais no matadoiro (1938)
-
1.603/1. Expediente de adquisición dun vehículo Ford Scorpio (1987)
-
1.603/2. Expediente de adquisición dun vehículo Land - Rover (1987)
-
1.603/7. Expediente de adquisición dunha mesa de debuxo (1987)
-
1.603/8. Expediente de adquisición de dúas máquinas electrónicas da marca Royal (1986)
-
1.935/1. Expediente de adquisición dunha cadeira ergonómica (1995)
-
1.935/4. Expediente de adquisición dunha máquina retrocargadora con pa (1990)
-
1.935/5. Expedientes de adquisición de tres vehículos para a Policía Local (1989)
-
2.209/3. Expedientes de construción do palco de música da Alameda. Segunda fase (1990)
-
2.450/8. Expediente de baixas nas subscricións ás editoriais Lex Nova, S.A., Colex e Aranzadi (1994)
-
2.450/9. Expediente de subscrición ao Diario Oficial de Galicia (1994)
-
3.035/1. Talonarios de vales de material de cursos e outros (1989-1990)
-
3.062/5. Expediente de compra de material para a axencia municipal de emprego (1990)
-
3.063/1. Expediente de compra-venda de vehículos (1984-1987)
-
3.122/2. Expediente de adquisición de farois para o cemiterio (1986)
-
3.229/3. Expediente de adxudicación da compra de libros (1996)
-
3.231/4. Expediente de adxudicación da subministración de libros (1996)
-
439/14. Expediente de concurso-poxa para a adquisición de mobles da Casa Consistorial (1967)
-
4.408/1. Expediente de adquisición de tres taboleiros de anuncios (1982)
-
4.408/2. Expediente de adquisición de dous arquivadores para o Servizo de Urbanismo (1983)
-
4.408/3. Expediente de adquisición de dous arquivadores para o Servizo de Rendas (1983)
-
4.408/4. Expediente de adquisición de material vario para o Servizo de Recadación (1983)
-
4.408/5. Expediente de adquisición dunha máquina Olivetti para o Servizo de Cultura (1983)
-
4.408/7. Expediente de adquisición de mobiliario para o Servizo de Cultura (1983)
-
4.408/8. Expediente de adquisición de armarios e cartafoles para o Servizo de Urbanismo (1984)
-
4.408/9. Expediente de adquisición dunha calculadora para o Servizo de Tesouraría (1984)
-
4.409/1. Expediente de adquisición dun equipo de tratamento de textos (1983-1984)
-
4.409/2. Expediente de subministración dun equipo no tratamento de textos. Propostas (1983-1984)
-
4.410/1. Expediente de subministración dun equipo no tratamento de textos. Propostas (1983-1984)
-
4.411/5. Expediente de adquisición de tres vehículos (1984-1985)
-
4.576/2. Expediente de subministración de losas de pedra para rúas do casco urbano (1984)
-
4.576/3. Expediente de subnministración de baldosas para reposición de beirarrúas rotas (1984)
-
4.577/1. Expediente de subministración de materiais para a rede de auga en Chapela (1986)
-
4.577/2. Expediente de subministración de materiais para a reposición da rede de auga potable (1986)
-
4.577/3. Expediente de subministración de radiadores para as oficinas municipais (1986)
-
4.577/6. Expediente de contratación en usufruto con dereito de compra de material de oficina (1996)
-
4.847/5. Expediente de adquisición de lexislación laboral en CD - ROM (1999)
-
4.847/6. Expediente de adquisición de papel timbrado e sobres (1995)
-
4.970/1. Expediente de subministración de bancos e papeleiras para os xardíns municipais (1998)
-
4.970/2. Expediente de subministración de marquesiñas (1997)
-
4.970/3. Expediente de adquisición de caseta para a información turística (1997)
-
4.970/4. Expediente de adquisición de transmisores portátiles para a Policía Local (1997)
-
4.970/5. Expediente de adquisición dun vehículo furgón para o servizo eléctrico (1998)
-
4.970/6. Expediente de adquisición dun vehículo furgón para o Servizo de Vías e Obras (1998)
-
4.971/1. Expediente de subministración de gasóleo para colexios públicos en Redondela (1990-1997)
-
4.971/2. Expediente de subministración de gasóleo para ocentro de saúde de Chapela (1992-1997)
-
4.971/3. Expediente de subministración de gasóleo para a Casa da Cultura (1990-1997)
-
5.258/5. Expediente de subministración de mobiliario de arquivo adxudicada a favor de SIRVENT (1992)
-
5.258/8. Expediente de devolución de fianza a favor de Consultores Informáticos de Pontevedra (1999)
-
6.259/3. Expediente de compra de material mobiliario para o Arquivo (2000)
-
6.260/7. Expediente de concurso para a subministración de material para parques e xardíns (1998)
-
6.335/2. Expediente de adquisición de vehículo para transporte lixeiro (1997)
-
6.335/7. Expediente de subministración de papeleiras para as praias do termo municipal (1998)
-
6.398/6. Catálogo de mobiliario para Arquivos, Bibliotecas, Oficinas e Cemiterios (1983)
-
6.399/4. Informes de Ros Roca SA relativos á revisión da Unidad Rock-Master RM-16N (1990)
-
6.399/8. Cuestionario sobre adxudicacións de contratos de obras e subministracións (1990-1991)
-
6.400/2. Expediente de rescisión de contrato con Telefónica de dous equipos "buscas" (1994)
-
6.400/3. Expediente de rescisión de contrato con Telefónica dunha liña de teléfonos (1994)
-
6.400/4. Expediente de rescisión de contrato con Telefónica dunha central telefónica (1994)
-
6.400/8. Expediente de rescisión de contrato con Telefónica dun teléfono móbil (1995)
-
6.404/2. Propostas de Sistemas de Informatización de Sistemas Urbanísticos (1998)
-
6.702/8. Contrato con FENOSA para subministro de enerxía eléctrica
-
6.702/9. Expediente de subministración de maquinaria para a Escola Obradoiro (2005)
-
6.984/7. Expediente de subministración de papel adxudicada a favor de GATSA S.L. (1997-1999)
-
7.006/2. Expediente de subministración de material para reposición no Cemiterio de Mañó (2006)
-
7.018/7. Expediente de subministración de monitores de TFT adxudicada a favor de Setinor SAL (2006)
-
7.046/4. Expediente de subministración de almanaques adxudicada a favor de Imprenta T-Graf (2008)
-
7.094/2. Expediente de subministración de composteiros adxudicada a favor de Alqui-Envas S.L. (2009)
-
7.105/3. Expediente de subministración de composteiros adxudicada a favor de Alqui-Envas S.L. (2010)
-
7.115/6. Expediente de subministración de papeletas para as eleccións municipais (2011)
-
8.651/3. Expediente de subministración de tres vehículos para a Policía Local (2001-2007)
-
8.652/2. Expediente de subministración dun camión con destino ao servizo eléctrico (2003-2007)
-
8.652/3. Expediente de subministración de vehículos (2003-2007)
-
8.652/4. Expediente de cambio de titularidade de vehículos (2003-2007)
-
8.654/1. Expediente de subministración de once vehículos (2006-2014)
-
8.655/3. Expediente de baixa de subscrición dos manuais xurídicos "La Ley Nexus red" (2006)
-
8.738/4. Expediente de adquisición de duchas para as praias do concello de Redondela
-
8.738/6. Contratación do subministro dunha estructura en aceiro
-
8.739/8. Contrato de subministro de dúas placas conmemorativas de bronce
-
8.746/2. Contrato de subministro de diverso material eléctrico
-
8.746/3. Contrato de subministro de roupa para os empregados do servizo de obras
-
8.746/6. Contrato de subministro de diverso material eléctrico
-
8.748/2. Contrato de obra de subministro de material eléctrico
-
8.750/2. Contrato de subministro de portas para o mercado de Redondela
-
8.751/5. Contrato de subministro de mobiliario para o Centro de Formación
-
8.754/9. Contrato de arrendamento e instalación de contenedores
-
8.769/1. Contrato da obra da Aula de Interpretación de Meirande
-
8.774/2. Contrato do subministro de material para xardinería
-
8.774/5. Contrato do subministro de roupa para os socorristas
-
8.781/1. Contrato do subministro de elementos de sinalización
-
8.782/1. Contrato do subministro de panel sandwich para obras
-
8.783/1. Contrato da reparacion, subministración e instalación de elementos para xogos infantís
-
8.783/2. Contrato da subministro de material didáctico para curso Alzheimer
-
8.784/6. Contrato de alugueiro dunha máquina fotocopiadora (2012)
-
8.784/9. Contrato de subministro de Axendas para a Concellaría da Muller
-
8.785/1. Contrato de subministro de material funxible para oficina
-
8.785/3. Contrato de subministro de material de publicidade para o Plan de Emprego de Redondela II
-
8.785/5. Contrato do servizo do subministro e instalación de céspede artificial
-
8.787/1. Contrato do servizo do subministro e instalación de céspede artificial
-
8.795/4. Expediente de contratación do subministro de material deportivo
-
8.795/5. Expediente de contratación do subministro de material eléctrico
-
8.796/3. Expediente de contratación do subministro de paneis informativos
-
8.796/5. Expediente de contratación do subministro dunha plancha Ammann
-
8.796/6. Expediente de contratación do subministro de suxeita contenedores
-
8.798/3. Expediente de contratación do renting de tres coches para a policía local
-
8.798/4. Expediente de contratación do subministro de roupa para vías e obras
-
8.805/6. Expediente de contratación do subministro de dúas desbrozadoras
-
8.806/2. Expediente de contratación do subministro de material eléctrico
-
8.806/3. Expediente de contratación do subministro de material eléctrico
-
8.806/6. Expediente de contratación do subministro de material didáctico
-
8.806/7. Expediente de contratación do alugueiro de maquinaria (2013)
-
8.807/3. Expediente de contratación do subministro de calzado para a Policía local
-
8.808/2. Expediente de contratación do subminstro de tres farolas
-
8.808/3. Expediente de contratación do servizo de impartición da actividade de memoria cognitiva
-
8.810/1. Expediente de contratación de equipos informáticos para o Meirande
-
8.810/2. Expediente de contratación de mobiliario para o Meirande
-
8.811/1. Expediente de contratación do equipamento para o auditorio de Chapela
-
8.811/2. Expediente de contratación do equipamento para o auditorio da Xunqueira
-
8.813/6. Expediente de contratación de subministro de roupa de inverno
-
8.813/7. Expediente de contratación de subministro de caldeira no Pavillón de Cabeiro
-
8.813/8. Expediente de contratación de 3000 catálogos para o Meirande
-
8.813/9. Expediente de contratación de 43 paneis informativos para as parroquias
-
8.814/2. Expediente de contratación de puntos de luz en Trasmañó
-
8.814/3. Expediente de contratación de puntos de luz no Viso
-
8.814/4. Expediente de contratación de instalación de varandas en Reboreda e Quintala
-
8.814/5. Expediente de contratación de 3 puntos de luz en Saxamonde
-
8.814/6. Expediente de contratación de iluminación en Quintela
-
8.814/7. Expediente de contratación de iluminación en Vilar de Infesta
-
8.814/8. Expediente de contratación de sinais de tráfico para Trasmañó
-
8.814/9. Expediente de contratación de marquesiñas para Saxamonde e Quintela
-
8.815/2. Expediente de contratación de subministro de vestiario
-
8.815/3. Expediente de contratación de dous servidores e cabina de discos de almacenaxe
-
8.815/4. Expediente de contratación de dúas varandas en Trasmañó
-
8.815/5. Expediente de contratación de subministro de 6 cabezas de farola
-
8.815/6. Expediente de contratación de subministro de Axendas da Muller
-
8.815/9. Expediente de contratación de Material de Xadrez na Escola
-
8.817/6. Expediente de contratación do subministro de material eléctrico
-
8.818/2. Expediente de contratación do subministro dun dumper
-
8.818/3. Expediente de contratación do subministro de dous xeradores
-
8.818/4. Expediente de contratación do subministro de dous martelos Makita
-
8.820/9. Expediente de contratación da compra de vehículos de vías e obras
-
8.823/2. Expediente de contratación das roupa para o persoal
-
8.836/2. Contratos de luz, gas e saneamento no Pavillón polideportivo da Marisma
-
8.852/2. Expediente de contratación de equipamento para o Multiusos da Xunqueira
-
8.852/6. Expediente de contratación de subministro de material de oficina
-
8.852/9. Expediente de contratación de subministro de material eléctrico
-
8.856/6. Expediente de contratación de colocación de barreiras de seguridade e sinais verticais
-
8.860/2. Expediente de contratación da roupa de inverno para o persoal
-
8.871/1. Expediente de contratación de elementos de xogos intanfís
-
8.872/1. Expediente de contratación de elementos de xogos intanfís
-
8.873/1. Expediente de contratación de elementos de xogos intanfís
-
8.879/3. Expediente de contratación da Axenda da Muller 2015
-
8.897/1. Expediente de contratación de marquesiñas para autobús
-
8.901/2. Expediente de contratación da caldera de Biomasa no Pavillón de Chapela
-
8.903/2. Expediente de contratación da roupa de verán para o persoal municipal
-
8.907/1. Expediente de contratación de elementos de xogo para tres parques infantís
-
8.907/2. Expediente de contratación de elementos para vestiarios de Pavillón A Marisma
-
8.909/1. Expediente de contratación do mobiliario para o Pavillón da Marisma
-
8.909/2. Expediente de contratación de 3 ordenadores para o CIM
-
8.920/1. Expediente de contratación de carpa para a Festa do Choco 2016
-
8.920/3. Expediente de contratación da adquisición do fondo fotográfico Fot'sca
-
8.921/5. Expediente de contratación do subministro de 2 totems
-
8.921/6. Expediente de contratación de elementos de xogo para parque canino
-
8.927/2. Expediente de contratación de elementos biosaludables para parques
-
8.933/2. Expediente de contratación de grúa para piscina de Redondela
-
8.933/3. Expediente de contratación de enerxía solar térmica para Pavillón municipal de Reboreda
-
8.937/5. Expediente de contratación de micrófonos para Plenos
-
8.949/1. Expediente de contratación de parque infantil no Chan das Pipas, Saxamonde
-
8.949/2. Expediente de contratación dunha bomba de calor para o Multiusos de Chapela
-
8.953/2. Expediente de contratación da cartelería de elementos patrimoniais do casco vello
-
8.956/2. Expediente de contratación de carpa para Festa do Choco (2017)
-
8.956/6. Expediente de contratación do mobiliario para a exposición de Sargadelos
-
8.956/7. Expediente de contratación da musealización da exposición de Sargadelos
-
8.956/9. Expediente de contratación do equipo para actuación do grupo La Fuga
-
8.959/4. Expediente de contratación da subministración de flores para as alfombras da Festa da Coca
-
8.959/5. Expediente de contratación da subministración dun palco modular para eventos
-
8.959/8. Expediente de contratación dun aspirador de residuos urbanos
-
8.960/3. Expediente de contratación do equipo técnico para o Entroido de verán
-
8.966/5. Expediente de contratación de dous marcadores electrónicos para os pavillóns
-
8.975/9. Expediente de contratación de taquillas para o CDA de Chapela
-
8.984/1. Expediente de contratación de flores para as alfombras da Festa da Coca 2018
-
8.990/2. Expediente de contratación de circuitos biosaludables da Praia de Cesantes
-
8.990/8. Expediente de contratación no Entroido de verán 2018
-
8.992/3. Expediente de contratación da climatización do Salón de actos do Multiusos de Chapela
-
8.993/3. Expediente de contratación da mellora e equipamento no Multiusos da Xunqueira e Bibliotecas
-
8.993/4. Expediente de contratación dunha caldera de biomasa
-
9.004/2. Expediente de contratación de elementos de xogo para os colexios de Cesantes e Ventosela
-
9.005/1. Expediente de contratación do grupo de bombeo de campos de fútbol de Santa Mariña
-
9.005/6. Expediente de contratación de equipos de megafonía para o pavillón A Marisma
-
9.006/1. Expediente de contratación de cortinas para pavillón A Marisma
-
9.006/2. Expediente de contratación de caucho para céspede artificial
-
9.006/3. Expediente de contratación de equipos respiratorios, detectores de gases e cámara térmica
-
9.008/4. Expediente de contratación de carpa para Festa do Choco (2019)
-
9.009/2. Expediente de contratación de vidro azul para rotondas
-
9.009/4. Expediente de contratación de equipamento deportivo para a Alameda
-
9.013/3. Expediente de contratación de flores para alfombras
-
9.013/4. Expediente de contratación de escenario para grupos musicais na Festa da Coca
-
9.013/5. Expediente de contratación de equipo de son eiluminación para Festa da Coca
-
9.016/4. Proposta de Subministro de conxunto de aplicacions informáticas (2004)
-
1.391/15. Expediente de subministración dunha regadeira de bidón (1986)
-
1.391/16. Expediente de subministración de equipos de reflectores para a policía municipal (1987)
-
1.391/17. Expediente de subministración de prendas de verán para a policía municipal (1987)
-
2.408/24. Expediente de adquisición de materiais para a zona Picoto - Chapela (1985)
-
2.631/14. Expediente de adquisición de dous vehículos para a Policía Municipal (1993)
-
3.060/14. Presupostos de reloxos impresores electrónicos (1998)
-
4.408/10. Expediente de adquisición de cepos para a Policía Municipal (1984)
-
4.408/11. Expediente de adquisición de bambáns e tobogans para parques e xardíns (1984)
-
4.408/12. Expediente de compra dun emisor de radio para a Policía Municipal (1983)
-
4.408/13. Expediente de adquisición de uniformes para a Policía Municipal (1984)
-
4.408/14. Expediente de adquisición dun arquivador para o Servizo de Recadación (1984)
-
4.408/16. Expediente de adquisición dun piano para o conservatorio (1984)
-
4.408/17. Expediente de adquisición de fotocopiadora para a Secretaría (1984)
-
4.408/18. Expediente de adquisición de gravación e redución (1984)
-
4.408/19. Expediente de adquisición dun centrifugador para o ambulatorio (1984)
-
4.408/20. Expediente de adquisición de insignias, medallas, cordóns e outros (1984)
-
4.408/21. Expediente de adquisición de baldosas para obras (1983)
-
4.408/22. Expediente de adquisición de canos en Chapela (1984)
-
4.408/23. Expediente de subministración e instalación de estantes en Secretaría (1984)
-
4.408/24. Expediente de adquisición dunha mesa - soporte para o Servizo de Rendas (1985)
-
4.408/25. Expediente de adquisición dunha mesa para a Secretaría (1985)
-
4.408/26. Expedientes de adquisición de carros da recollida de lixo (1985)
-
4.408/27. Expediente de adquisición de uniformes para a Policía Municipal (1985)
-
4.408/28. Expediente de adquisición de bancos para xardíns (1985)
-
4.408/29. Expediente de adquisición de material vario (1982-1983)
-
5.122/14. Expediente de concurso para a compra e alugueiro de fotocopiadora (2000)
-
6.334/14. Expediente de compra de estanterías para oficina da Secretaría (1995)
-
6.334/16. Expediente de subministración de vestiario para a Policía municipal (1989)
-
6.334/18. Expediente de subministración de de vestiario para a Policía Municipal (1992)
-
6.334/19. Expediente de pagamento da inscrición ao Diario Oficial de Galicia (1992)
-
6.334/20. Expediente de subministración dunha máquina de escribir e dunha cadeira (1992)
-
6.334/21. Expediente de subministración dunha mesa de oficina para o Rexistro (1992)
-
6.334/24. Expediente de subministración dun remolque para a limpeza de praias (1995)
-
6.334/25. Expediente de subministración e mantemento da Centralita de teléfonos (1995-1999)
-
6.334/26. Expediente de subministración dunha cadeira ergonómica (1995)
-
6.334/27. Expediente de subministración dunha impresora para oficina da Secretaría (1995)
-
6.399/10. Expediente de subministración de maquinaria adxudicada a favor de Baygar S.L. (1993-1994)
-
6.403/10. Solicitude de baixa de teléfonos móbiles de Airtel S.A. (1999)
-
6.403/17. Proposta de impresora láser presentada por Nea Gatsa S.L. (2003)
-
6.693/18. Petición a Aranzadi Editorial do exemplar "Guía Práctica de Urbanismo" (2000)
-
6.702/10. Expediente de subministración de maquinaria para a Escola Obradoiro. Anulado (2005)
-
6.702/11. Expediente de subministración de maquinaria para a Escola Obradoiro. Anulado (2005)
-
8.717/12. Contratación para subministro de elementos de parque biosaludable
-
8.773/12. Contrato do subministro de diverso material de obras
-
8.774/10. Contrato da obra de reparación de Parques intantís
-
8.796/10. Expediente de contratación do subministro de aglomerado para obra
-
8.806/10. Expediente de contratación do subministro de vestiario para o persoal municipal
-
8.820/10. Expediente de contratación de aseos para a praia de Cesantes
-
8.852/10. Expediente de contratación de subministro de 8 marquesiñas
-
9.009/10. Expediente de contratación de vehículo para Urbanismo
Contratacións de subministración
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF030.S0282
Título Contratacións de subministración
Data(s) 1938-2021 (Creación) 2001 - (Produción) - 2019 (Produción)
Volume e soporte 198 unidades de instalación; 493 agrupacións documentais
Área de contexto
Nome do produtor Concello de Redondela(1836-2024) O territorio do concello de Redondela sitúase no oeste da provincia de Pontevedra, a carón da ría de Vigo; linda cos concellos de Soutomaior, Pazos de Borbén, Mos e Vigo. Ocupa unha superficie superior ós cincuenta e dous quilómetros cadrados, con corenta e seis entidades de poboación dispersas nas súas trece parroquias: Cabeiro, Cedeira, Cesantes, Chapela, Negros, Quintela, Reboreda, Redondela, Saxamonde, Trasmañó, Ventosela, Vilar de Infesta e O Viso, nas que residen ó redor de trinta mil habitantes. Esta área xeográfica formou parte da provincia de Tui ata a división constitucional e a reforma posterior, que derivou na súa definitiva inclusión na provincia de Pontevedra, dentro do Partido Xudicial de Redondela. A totalidade das parroquias dependían no Antigo Réxime da xurisdicción de Redondela Nova, con señorío do arcebispo de Santiago; da de Redondela Vella, con señorío do bispo de Tui; da de Saxamonde, con señorío do marqués de Valladares; da do Val do Fragoso, con señorío do seu concello e do coto de Cedeiro. Iniciado o proceso de constitución dos concellos a principios do século dezanove chegaron a funcionar varios neste territorio, entre eles os de Redondela, Vilavella, Cedeira, Saxamonde e Reboreda. Xa no proceso definitivo créase o concello de Redondela, dentro do Partido Xudicial do mesmo nome, cun total de catorce parroquias. Dende entón mantense a mesma superficie territorial pero suprimiuse a parroquia de Santiago de Vilavella, pasando a integrarse na de Santiago de Redondela.
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Área de contido e estrutura
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de topónimos
Nome dos puntos de acceso Concello de Redondela (Tema) (Creador)