Fondos
F0002. 1.2. ORGANIZACIÓN E XESTIÓN ADMINISTRATIVA
1.2. ORGANIZACIÓN E XESTIÓN ADMINISTRATIVA
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36047.AM.ROD.3..GF001.F0002
Título 1.2. ORGANIZACIÓN E XESTIÓN ADMINISTRATIVA
Data(s) 1895-2013 (Creación)
Volume e soporte 74 unidades de instalación; 441 agrupacións documentais
Área de contexto
Nome do produtor Concello de Rodeiro(1836-2015) Esta área xeográfica formou parte da provincia de Lugo ata a división constitucional e a reforma posterior, que derivou na súa inclusión definitiva na provincia de Pontevedra. As súas parroquias dependían , agás a de Salto, da xurisdicción de Camba, na que o señorío correspondía ó arcebispo de Santiago. A antedita parroquia de Salto dependía do señorío do Mosteiro de Oseira. No proceso de establecemento constitucional dos concellos chegaron a funcionar concellos en Guillar, Rodeiro, Camba e Carboentes; este proceso culmina en 1836, dentro do que era partido xudicial de Lalín, establecéndose os concellos de Dozón, Agolada, Carbia, Lalín, Chapa e Rodeiro. No caso de Rodeiro, queda integrado polas actuais vinte parroquias, sen que se producisen modificacións na súa configuración ó longo dos anos de existencia.
Institución arquivística Arquivo municipal de Rodeiro
Área de contido e estrutura
Organizació
Grupo de Función: GF001. Función F0002 1.2. ORGANIZACIÓN E XESTIÓN ADMINISTRATIVA Densenvólvese nas seguintes 2ª Divisións de Función (Subfuncións): SF0161.2.1. Estrutura administrativa e organigrama SF0171.2.2.Convenios SF0181.2.3.Rexistro xeral de documentos SF0191.2.4.Arquivo e xestión documental SF0201.2.5.Xestión da información e transparencia SF0211.2.6.Planificación e control de calidade SF0221.2.7.Xestión da protección de datos persoais SF0231.2.8.Xestión das comunicacións SF0241.2.9.Xestión das aplicacións TIC SF0251.2.10.Actuacións xurídico-administrativas
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de topónimos
Nome dos puntos de acceso Concello de Rodeiro (Tema) (Creador)