Fondos
TRANSPORTES
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36057.AM.VIG.2..3.4
Título TRANSPORTES
Data(s) 1886 (Creación)
Volume e soporte 1 unidade de instalación con 1 expediente ou agrupación documental en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vigo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Recolle esta 1a División de sección os documentos relacionados cos transportes e as
comunicacións. Os concellos tiveron ó longo da historia certas competencias en materia de
transportes e telecomunicacións.
3.4.1.- Licenzas de taxis
Documentación derivada da procedemento de concesión de licenzas de transporte
público de viaxeiros como por exemplo as licenzas de taxis, autobuses e ambulancias que
exercen actividade no seu territorio, podendo existir ó respecto expedientes de concesión de
licenzas, denuncias e reclamacións contra o funcionamento dos servizos de transporte
público, etc... e rexistros como libros de rexistro de taxistas, entre outros.
3.4.2.- Expedientes de transportes e telecomunicacións
No ámbito das telecomunicacións, os concellos tiveron competencias en materia de
teléfonos, correos e telégrafos, posto que lles correspondía o exercicio de determinados
procedementos da xestión e supervisión da oficina municipal encargada de tales servizos,
debendo manterse toda a documentación referida a estes aspectos encadrada nesta serie.Organizació
Esta primeira división de sección está organizada nas seguintes series documentais: 3.- SERVIZOS: 3.4.- TRANSPORTES: 3.4.1.- Licenzas de taxis 3.4.2.- Expedientes de transportes e telecomunicacións
Ãrea de notas
Nota