Fondos
-
ES.GA.36059.AM.VILCRU.2. CONCELLO DE VILA DE CRUCES (FUNCIONAL)
S0192. Rexistro de entrada de documentos
-
109/1. Libro rexistro de entrada de documentos (08-01-1947/31-12-1947)
-
109/2. Libro rexistro de entrada de documentos (02-01-1948/21-12-1949)
-
109/3. Libro rexistro de entrada de documentos (04-01-1952/11-09-1952)
-
109/4. Libro rexistro de entrada de documentos (13-05-1953/15-07-1954)
-
109/5. Libro rexistro de entrada de documentos (10-05-1955/05-12-1957)
-
110/1. Libro rexistro de entrada de documentos (31-12-1957/07-08-1959)
-
110/2. Libro rexistro de entrada de documentos (20-07-1959/23-05-1960)
-
110/3. Libro rexistro de entrada de documentos (27-05-1960/27-10-1960)
-
110/4. Libro rexistro de entrada de documentos (29-10-1962/20-05-1965)
-
111/1. Libro rexistro de entrada de documentos (15-03-1965/01-08-1966)
-
111/2. Libro rexistro de entrada de documentos (01-08-1966/27-02-1970)
-
111/3. Libro rexistro de entrada de documentos (27-02-1970/09-05-1974)
-
112/1. Libro rexistro de entrada de documentos (11-05-1974/28-08-1978)
-
112/2. Libro rexistro de entrada de documentos (30-08-1978/30-12-1982)
-
112/3. Libro rexistro de entrada de documentos (30-12-1982/04-10-1986)
-
113/1. Libro rexistro de entrada de documentos (06-10-1986/11-06-1990)
-
113/2. Libro rexistro de entrada de documentos (11-06-1990/24-05-1994)
-
114/1. Libro rexistro de entrada de documentos (20-10-1923/31-12-1923)
-
877/1. Libro rexistro de entrada de documentos (27-05-1994/30-12-1995)
-
877/2. Libro rexistro de entrada de documentos (01-02-1997/24-12-1997)
Rexistro de entrada de documentos
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36059.AM.VILCRU.2.GF001.F0002.SF018.S0192
Título Rexistro de entrada de documentos
Data(s) 1923-2014 (Creación)
Volume e soporte 13 unidades de instalacións; 35 agrupacións documentais
Área de contexto
Nome do produtor Concello de Vila de Cruces(1836-) O concello de Vila de Cruces sitúase ó norte da provincia de Pontevedra, na comarca do Deza, lindando coa provincia da Coruña e cos concellos de Silleda, Lalín e Agolada. Ocupa unha superficie total de 149 quilómetros cadrados cun total de 141 entidades de poboación dispersas en vinteoito parroquias diferentes: Añobre, Arnego, Asorei, Bascuas, Besexos, Bodaño, Brandariz, Camanzo, Carbia, As Cruces, Cumeiro, Duxame, Ferreirós, Fontao, Gres, Insua, Larazo, Loño, Losón, Merza, Obra, Oirós, Ollares, Piloño, Portodemouros, Sabrexo, Salgueiros e Toiriz, nas que residen ó redor de oito mil cincocentos habitantes. Esta área xeográfica formou parte das provincias de Lugo e Santiago ata a división constitucional e a reforma posterior que derivou na súa inclusión definitiva na provincia de Pontevedra. As súas parroquias dependían de diferentes xurisdiccións; a de Deza, na que o señorío correspondía ó Conde de Lemos; a de Abeancos con señorío do Conde de Monterrei; a de Camanzo con señorío do mosteiro de San Paio de Santiago; a de Carboeiro con señorío do mosteiro de San Martiño de Santiago; a de Caxide con señorío de D. José Pardo; a de Cira con señorío do Conde de Altamira; a de Piloño, con señorío do arcebispo de Santiago e os coutos de Brandomés e San Xusto de Dombodán. No proceso de establecemento constitucional dos concellos chegaron a funcionar concellos en Camanzo, Ferreirós, Piloño, Merza e Cruces; este proceso culmina en 1836, dentro do que era partido xudicial de Lalín, establecéndose os concellos de Dozón, Agolada, Carbia, Lalín, Chapa e Rodeiro. No caso de Carbia, queda integrado por vintesete parroquias, as que aínda hoxe o compoñen coa salvidade de escisión producida na parroquia de San Fiz de Besexos da que xurdiu a parroquia de Nosa Señora da Piedade das Cruces, aumentando así o número a vinteoito pero manténdose a superficie total. O cambio de nome polo actual de Vila de Cruces faise efectivo no mes de outubro do ano 1944.
Institución arquivística Arquivo municipal de Vila de Cruces
Área de contido e estrutura
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de topónimos
Nome dos puntos de acceso Concello de Vila de Cruces (Tema) (Creador)