Fondos
F0002. 1.2. ORGANIZACIÓN E XESTIÓN ADMINISTRATIVA
1.2. ORGANIZACIÓN E XESTIÓN ADMINISTRATIVA
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36025.AM.LAM.2.GF001.F0002
Título 1.2. ORGANIZACIÓN E XESTIÓN ADMINISTRATIVA
Data(s) 1908 - 2019 (Creación) 1946 - (Produción) - 2011 (Produción)
Volume e soporte 212 unidades de instalación; 1097 agrupacións documentais
Área de contexto
Nome do produtor Concello da Lama(1836-2015) O concello da Lama enclávase no interior da provincia de Pontevedra, ó leste, lindando coa provincia de Ourense e cos concellos de Beariz e Avión, Cotobade, Ponte Caldelas, Forcarei e Fornelos de Montes. Conta este territorio con 117 entidades de poboación dispersas en 109 quilómetros cadrados, nos que residen algo máis de 3.000 habitantes, distribuídos nun total de dez parroquias: Antas, A Barcia do Seixo, Covelo, Escuadra, Gaxate, A Lama, Seixido, Verducido, Xende e Xesta.No antigo réxime pertencía esta zona xeográfica ás provincias de Santiago e de Tui, respectivamente, dentro das xurisdiccións de Caldevergazo, con señorío do arcebispo de Santiago e de Soutomaior, con señorío do duque de Soutomaior. Na definitiva constitución dos concellos de 1836 establécense no Partido Xudicial de Caldevergazo un total de catro concellos: Cotobade, Caldebergazo, Caldelas e Ponte Sampaio. O concello de Caldebergazo terá o nome e será capitalidade do Partido Xudicial ata 1845 en que pasará a Ponte Caldelas. Á súa vez cambiará a súa denominación inicial pola da Lama en 1841 e sufrirá algunhas modificacións na configuración primeira das súas nove parroquias: a de Escuadra, rapidamente integrada logo da reclamación dos seus veciños; a chamada inicialmente Gaxate – Xende, que se dividirá en dúas, e a de Caroi, que será segregada en 1904 para a súa inclusión no veciño concello de Cotobade.
Institución arquivística Arquivo municipal da Lama
Área de contido e estrutura
Organizació
Grupo de Función: GF001. Función F0002 1.2. ORGANIZACIÓN E XESTIÓN ADMINISTRATIVA Densenvólvese nas seguintes 2ª Divisións de Función (Subfuncións): SF0161.2.1. Estrutura administrativa e organigrama SF0171.2.2.Convenios SF0181.2.3.Rexistro xeral de documentos SF0191.2.4.Arquivo e xestión documental SF0201.2.5.Xestión da información e transparencia SF0211.2.6.Planificación e control de calidade SF0221.2.7.Xestión da protección de datos persoais SF0231.2.8.Xestión das comunicacións SF0241.2.9.Xestión das aplicacións TIC SF0251.2.10.Actuacións xurídico-administrativas
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de topónimos
Nome dos puntos de acceso Concello da Lama (Tema) (Creador)