Fondos
1.4. RECURSOS HUMANOS
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36049.AM.SALC.2.GF001.F0004
Título 1.4. RECURSOS HUMANOS
Data(s) 1884 - 2017 (Creación) 1884 - (Produción) - 2008 (Produción)
Volume e soporte 138 unidades de instalación; 599 agrupacións documentais
Área de contexto
Nome do produtor Concello de Salceda de Caselas(1836-2015) O concello de Salceda de Caselas está situado no sur da provincia de Pontevedra, limitando cos de Ponteareas, Salvaterra de Miño, Tui e Porriño. Conta cunha superficie aproximada de 31 quilómetros cadrados nos que se asentan 93 entidades diferenciadas de poboación, nas que viven algo máis de cinco mil cincocentos habitantes. A partir do Real decreto de 23 de xullo de 1835, dentro do partido xudicial de Tui, configúrase o que será concello constitucional de Salceda de Caselas, composto polas sete parroquias que o integran na actualidade: Santa María de Salceda, capitalidade do mesmo, San Xurxo de Salceda, San Martiño de Picoña, San Xusto e Pastor de Entienza, San Estevo de Budiño, San Tomé de Parderrubias e San Vicente de Soutelo. Nestas parroquias residían daquela 524 veciños e aproximadamente 2.100 habitantes.
Institución arquivística Arquivo municipal de Salceda de Caselas
Área de contido e estrutura
Organizació
Grupo de Función: GF001. Función: F0004. 4.-RECURSOS HUMANOS Densenvólvese nas seguintes 2ª Divisións de Función (Subfuncións): SF0351.4.1.Organización dos recursos humanos SF0371.4.2.Selección de persoal SF0381.4.3.Provisión de postos de traballo SF0391.4.4.Prestación e finalización do servizo activo SF0401.4.5.Xornada de traballo SF0411.4.6.Permisos, licenzas, vacacións e asuntos persoais SF0421.4.7.Sistema retributivo e previsión social SF0431.4.8.Formación e perfeccionamento SF0441.4.9.Seguridade e prevención de riscos laborais SF0451.4.10.Réxime disciplinario e de control do persoal SF0461.4.11.Relacións laborais
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de topónimos
Nome dos puntos de acceso Concello de Salceda de Caselas (Tema) (Creador)