Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
S0282. Contratacións de subministración
-
162/1. Expedientes de contratación para compra de ordenadores a Philips (1986)
-
1.389/4. Expediente de adquisición de equipo radio - transmisor (1989)
-
1.389/5. Expediente de contratación de equipamento do centro social (1991)
-
1.389/6. Expediente de adquisición de maquinaria do parque móvil (1989)
-
1.390/4. Expediente de contratación para adquisición de ordenadores (1991)
-
158/10. Expedientes de contratación coa editorial Aranzadi para adquisición dun diccionario (1956)
-
158/11. Expedientes de contratación para a adquisición dun armario metálico (1969)
-
158/16. Expedientes de contratación para compra de dúas aspiradoras (1980)
-
158/16. Expediente de adquisición de aspiradores para limpeza de colexios da marca Electrolux (1990)
-
158/19. Expedientes de contratación para compra dunha fotocopiadora Philips 100 (1982)
-
1.712/6. Expedientes de contratación para adquisición de furgoneta á firma Mupefer (1988)
-
1.712/8. Expedientes de contratación para adquisición de contedores (1996)
-
1.738/9. Expediente de contratación de subministro de material de limpeza (1997)
-
1.739/3. Expediente de concurso para o subministro da obra " Iluminación pública 95 " (1995)
-
1.739/4. Expediente de concurso para a adquisición de fotocopiadora (1996)
-
1.739/5. Expediente de concurso para a contratación de subministro de material informático (1996)
-
1.739/6. Expediente de concurso para o subministro de gasoil para calefacción (1997)
-
1.740/1. Expediente de concurso para subministrar material de oficina (1997)
-
1.740/2. Expediente de concurso para o subministro eléctrico (1997)
-
2.144/2. Expedientes de contratación para adquisición de vehículos para a Policía Local (1992)
-
2.144/3. Expedientes de contratación para adquisición de reloxo para control de horario (1992)
-
2.477/4. Expediente de adquisición dunha bicicleta para o Servizo de recadación (1950)
-
2.652/3. Expediente de compra de contedores de recollida selectiva e papeleiras (1998)
-
2.655/5. Expediente sobre a contratación de empresa para subministro de material de papelería (1999)
-
2.658/1. Expediente de compra dun martillo hidráulico para a pala do Concello (1999)
-
2.658/2. Expediente de compra dun cabezal desbrozador hidráulico para a pala do Concello (1999-2000)
-
2.666/7. Expediente de adquisición de material para a iluminación pública (2000)
-
2.667/5. Expediente de contratación para a compra de roupa para persoal do Concello (2000)
-
2.680/8. Expediente da compra de roupa e calzado para o persoal do Concello (2001)
-
2.680/9. Expediente para a adquisición de material de limpeza para o Concello (2001)
-
2.681/3. Expediente de contratación de subministro de formigón (2001-2002)
-
2.681/7. Expediente para o acondicionamento da Oficina da Muller (adquisición mobiliario) (2001)
-
2.683/2. Expediente de contratación de subministro de material eléctrico (2001)
-
2.689/3. Expediente de contracción para a adquisición de material de oficina (2002)
-
2.690/2. Expediente de contratación para a compra de material de limpeza para o Concello (2002)
-
2.694/4. Expediente de contratación para a adquisición dunha fotocopiadora Minolta (2002)
-
2.700/8. Expediente de adquisición de mobiliario para a casa consistorial a Sirvent (2002)
-
2.702/4. Expediente de contratación para o subministro de formigón no Concello de Gondomar (2003)
-
2.703/8. Expediente de contratación para o subministro de material de limpeza (2003)
-
2.703/9. Expediente de contratación para a adquisición de material de oficina (2003)
-
2.707/4. Expediente de contratación para a adquisición de material de prevención (2003)
-
2.710/3. Expediente de contratación para o subministro de diverso material informático (2003)
-
2.716/5. Expediente de contratación do subministro de material de limpeza (2004-2009)
-
2.717/9. Expediente de contratación para o subministro de material eléctrico (2004-2009)
-
2.968/1. Expediente de contratación para dotar de mobiliario o auditorio municipal (1998-1999)
-
2.983/5. Expediente de adquisición de pilonas para as beirarrúas con cargo o PAM-2002 (2002-2004)
-
2.491/18. Expediente de compra de mobiliario para oficina de Asuntos sociais (2002)
-
2.491/19. Expediente de compra de equipamento informático e mobiliario para Oficinas (2001)
-
2.491/22. Expediente de compra dunha motocicleta para a Policía Local (2002)
-
2.666/19. Expediente relativo o subministro de mobles para a oficina de Xuventude (2000)
-
2.667/24. Expediente de adquisición de mobiliario para a Concellaría da Muller (2000)
-
2.686/17. Expediente da compra de mobiliario para a Concellalía da Muller á empresa NEXO (2000)
-
2.695/10. Expediente de adquisición de xogos para os parques infantís de Gondomar e Vilaza (2002)
Contratacións de subministración
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36021.AM.GON.2.GF001.F0003.SF030.S0282
Título Contratacións de subministración
Data(s) 1947 - 2004 (Creación) 1931 - (Produción) - 2010 (Produción)
Volume e soporte 58 unidades de instalación; 113 agrupacións documentais
Área de contexto
Nome do produtor Concello de Gondomar(1836-2015) O concello de Gondomar sitúase no sudoeste da provincia de Pontevedra, na denominada comarca do Miñor, principal río que discorre polo seu territorio. Limita cos concellos de Baiona, Nigrán, Porriño, Tui, Tomiño e Oia e conta cunha superficie aproximada de setenta e cinco quilómetros cadrados, nos que se asentan 164 entidades diferenciadas de poboación onde viven algo máis de dez mil habitantes. As parroquias que integran este territorio dependían no Antigo Réxime de tres xurisdiccións, cada unha delas de distinto carácter. Por un lado, a xurisdicción real de Baiona, dependente directamente do monarca, na que se integraban as parroquias de Borreiros, Chaín, Donas, Mañufe, Morgadáns, Peitieiros, e Villaza. Por outro, a xurisdicción de Gondomar, con señorío do propio conde de Gondomar e formada polas parroquias de Vincios e Gondomar; e, finalmente, a xurisdición eclesiástica de Pexegueiro, da que formaba parte a parroquia de Couso e na que o señorío correspondía o bispo de Tui. Nos primeiros anos do século XIX, antes da definitiva configuración constitucional dos concellos, tal e como hoxe os entendemos, constituíronse nestas terras concellos en Vilaza, Donas, Vincios, Morgadáns e Peiteiros. Será no ano 1836 cando definitivamente xurda o actual Concello de Gondomar, integrado polas parroquias de Borreiros, Couso, Chaín, Donas, Gondomar, Mañufe, Morgadáns, Peitieiros, Vilaza e Vincios; compre sinalar, ademais, que a parroquia de Morgadáns conta dende 1932 cunha Entidade Local Menor.
Institución arquivística Arquivo municipal de Gondomar
Área de contido e estrutura
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de topónimos
Nome dos puntos de acceso Concello de Gondomar (Tema) (Creador)