Fondos
-
S0387. Arrendamento de uso de bens e dereitos patrimoniais do concello
9.336/1. Expediente de alugueres do colexio de preescolar de Laredo, Chapela (1986-1997)
Expediente de alugueres do colexio de preescolar de Laredo, Chapela (1986-1997)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0005.SF050.S0387.9.336/1
Título Expediente de alugueres do colexio de preescolar de Laredo, Chapela (1986-1997)
Data(s) 1986 - 1997 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Forma do ingreso Transferido dende Secretaría do 2014-02-11.
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Arrendamentos sucesivos do local da Unidade de preescolar de Laredo, Chapela, CPEI Laredo. Dende o ano 1986 ata o 1977 (cesamento) a Gerardo Rodríguez Alleres, María Teresa Monroy Parada. Contén: .- contrato de limpeza da unidade a María Teresa Monroy Parada.
Ãrea de notas
Nota