Fondos
-
ES.GA.36057.AM.VIG.18. COMISIÓN DO PADROÁDEGO DO COLEXIO UNIVERSITARIO DE VIGO
1. Expedientes de órganos de goberno
-
1/1. Acta de sesión da Comisión do Padroádego do Colexio Universitario de Vigo (22-02-1973)
-
1/2. Expediente de sesión da Comisión do Padroádego do Colexio Universitario de Vigo (25-05-1973)
-
1/3. Acta de sesión da Comisión do Padroádego do Colexio Universitario de Vigo (28-06-1973)
-
1/4. Acta de sesión da Comisión do Padroádego do Colexio Universitario de Vigo (26-07-1973)
-
1/5. Acta de sesión da Comisión do Padroádego do Colexio Universitario de Vigo (14-08-1973)
-
1/6. Acta de sesión da Comisión do Padroádego do Colexio Universitario de Vigo (25-09-1973)
-
1/7. Acta de sesión da Comisión do Padroádego do Colexio Universitario de Vigo (02-11-1973)
-
1/8. Acta de sesión da Comisión do Padroádego do Colexio Universitario de Vigo (14-12-1973)
-
1/9. Expediente de sesión da Comisión do Padroádego do Colexio Universitario de Vigo (30-01-1974)
-
1/10. Acta de sesión da Comisión do Padroádego do Colexio Universitario de Vigo (02-07-1974)
-
1/11. Acta de sesión da Comisión do Padroádego do Colexio Universitario de Vigo (16-08-1974)
-
1/12. Acta de sesión da Comisión do Padroádego do Colexio Universitario de Vigo (15-11-1974)
-
1/13. Expediente de sesión da Comisión do Padroádego do Colexio Universitario de Vigo (10-12-1974)
-
1/14. Expediente de sesión da Comisión do Padroádego do Colexio Universitario de Vigo (16-01-1975)
-
1/15. Expediente de sesión da Comisión do Padroádego do Colexio Universitario de Vigo (03-03-1975)
-
1/16. Acta de sesión da Comisión do Padroádego do Colexio Universitario de Vigo (27-11-1975)
Expedientes de órganos de goberno
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36057.AM.VIG.18.1
Título Expedientes de órganos de goberno
Data(s) 1972 - 1975 (Creación)
Volume e soporte 1 unidade de instalación con 19 expedientes ou agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vigo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Serie documental xenérica que abrangue a documentación da función directiva da propia Comisión entre a que podemos destacar os expedientes de sesións, as actas da comisión ou os nomeamentos dos membros que compuñan dita Comisión.
Ãrea de notas
Nota