Rexistros actuais: 1.617.765
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649
Fondos
-
1. Documentación Constitutiva de Propiedade e Transmisió de Bens
54/11/6. Documentación da compra do edificio “Gulsa” (1969-1977)
Documentación da compra do edificio “Gulsa” (1969-1977)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.AMUPO.54..3.1.54/11/6
Título Documentación da compra do edificio “Gulsa” (1969-1977)
Data(s) 1972 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Nome do produtor Familia Vázquez de Puga(S.XVI-S.XX)
Institución arquivística Arquivo Museo de Pontevedra
Área de contido e estrutura
Alcance e contido 1969-1977 Documentación relativa á compra do edificio “Gulsa” polas irmás Mª de la Concepción e Mª de los Ángeles Vázquez de Puga Sinatura: Vázquez de Puga, 11-6
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de topónimos
Nome dos puntos de acceso Familia Vázquez de Puga (Tema) (Creador)