Fondos
7.001/4. Documentos varios da Área de rehabilitación (1994-2002)
Documentos varios da Área de rehabilitación (1994-2002)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36055.AM.TUI.1.3.1.4.2.7.001/4
Título Documentos varios da Área de rehabilitación (1994-2002)
Data(s) 1994 - 2012 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Tui
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Documentos varios (área de rehabilitación): - Información subvencións, modelos tipo oficinas. - Estado de expedientes e solicitudes de comisión e apertura. - Expedientes. - Alegacións e propostas. - Normativas aplicables. - Acta de reunión, proposta de aprobación inicial da oficina de rehabilitación, información axudas, modelos. - Orde do día da Comisión de seguemento. - Comunicación do alcalde (Moisés Rodríguez Pérez) á Fundación Teatro Principal. - Documentación e información convenios, documentos remitidos desde Patrimonio.
Ãrea de notas
Nota