Fondos
91/19. Expediente de inclusión dun terreo baldio no lugar de Currás no inventario de bens municipais (1971-1973)
Expediente de inclusión dun terreo baldio no lugar de Currás no inventario de bens municipais (1971-1973)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36040.AM.PORT.2.GF001.F0005.SF047.S0370.91/19
Título Expediente de inclusión dun terreo baldio no lugar de Currás no inventario de bens municipais (1971-1973)
Data(s) 1971-1973 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente. 5 follas
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Portas
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de inclusión dun terreo baldio no lugar de Currás (Romai), situado á marxe esquerda da estrada provincial da Goulla a Porráns, no inventario de bens do Concello. Contén: * BOPPO nº 266, xoves 18 novembro 1971. * Certificación de acordo do Pleno celebrado o 29 de decembro de 1972, a FENOSA interésalle situar un transformador no terreo baldío en Romai. 12 de xaneiro de 1973. * Plano E = 1:200
Ãrea de notas
Nota