Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
6.262/1. Expediente de contratación do servizo de redacción da revisión do Plan Xeral de Ordenación Urbana (2009-2014)
Expediente de contratación do servizo de redacción da revisión do Plan Xeral de Ordenación Urbana (2009-2014)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36003.AM.BAI.2.GF001.F0003.SF029.S0267.6.262/1
Título Expediente de contratación do servizo de redacción da revisión do Plan Xeral de Ordenación Urbana (2009-2014)
Data(s) 2009 - 2014 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Baiona
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de contratación do servizo de redacción da revisión do Plan Xeral de Ordenación Urbana.
Adxudicatario: Interurban S.A.
Contén:
- Addenda ao contrato (2013).
- Xustificación da subvención a Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Infraestruturas da Xunta de Galicia (2014).
- Expediente de resolución do contrato coa empresa Servicat (2009-2012).
- Plicas.
Ãrea de notas
Nota