Fondos
10. Expedientes do Alcalde-Delegado Gobernativo
-
22/45. Expediente de nomeamento de garda xurado de José Martínez Aballe (1919)
-
22/46. Expediente de nomeamento de garda xurado de Ignacio Fernández Rodríguez (1920)
-
22/47. Expediente de nomeamento de garda xurado de Manuel Rey Mate (1927)
-
22/48. Expediente de nomeamento de garda xurado de Manuel Currás Crespo (1928)
-
22/61. Expediente de establecemento da gardaría rural do concello (1958)
-
22/62. Expediente de nomeamento de garda xurado de José Dovalo Orrea (1966)
-
22/63. Expediente de nomeamento de garda xurado de José Fernández Amil (1970)
-
500/4. Solicitude de cartón de armas de José Luis Veras Martínez (1972)
Expedientes do Alcalde-Delegado Gobernativo
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36058.AM.VILAB.1.1.2.10
Título Expedientes do Alcalde-Delegado Gobernativo
Data(s) 1919-2010 (Creación) 1934-00-00 - 1982-00-00 (Produción)
Volume e soporte 7 unidades de instalación con 35 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Nome do produtor Concello de Vilaboa(1836-) O territorio do concello de Vilaboa sitúase na parte inicial da península do Morrazo, na marxe dereita da ría de Vigo, lindando cos concellos de Pontevedra, Moaña e Marín. Ocupa unha superficie superior ós trinta e catro quilómetros cadrados con sesenta e unha entidades de poboación dispersas nas súas cinco parroquias: Bértola, Santo Adrán de Cobres, Figueirido, Santa Cristina de Cobres e Vilaboa, nas que residen ó redor de seis mil habitantes. Esta área xeográfica formou parte da provincia de Santiago ata a división constitucional e a reforma posterior, que derivou na súa inclusión definitiva na provincia de Pontevedra. A totalidade das parroquias dependían daquela da xurisdicción de Pontevedra, con señorío do arcebispo de Santiago. No proceso de establecemento constitucional dos concellos neste territorio, integrado no partido xudicial de Pontevedra, créase o concello de Vilaboa, coa mesma configuración actual, no ano 1836, chegando a existir nas datas precedentes os concellos de Cobres e Vilaboa.
Institución arquivística Arquivo municipal de Vilaboa
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Agrupación de series que recollen a documentación relacionada coa figura do alcalde en calidade de representante da administración central no seu territorio: sancións gobernativas, apercibimentos, achados de bens, permisos de armas, cédulas persoais, lotarías, comparecencias... Destacan os relacionados cos gardas xurados ou vixiantes: expediente polo que o Alcalde como delegado gobernativo nomea a unha persoa encargada da custodia dos bens particulares mediante proposta do propietario dos mesmos.
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de topónimos
Nome dos puntos de acceso Concello de Vilaboa (Tema) (Creador)