ATOPO
Rexistros actuais: 1.638.792
Obxectos dixitais dispoñibles: 505.521

Expediente de funcionamento da corporación municipal no período 2007-2011 (2007)

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36006.AM.CAMB.2.GF001.F0001.SF002.S0011.5.933/23

  • Título Expediente de funcionamento da corporación municipal no período 2007-2011 (2007)

  • Data(s) 2007 (Creación)

  • Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Expediente de funcionamento da corporación municipal no período 2007-2011.
    Pleno: 22/06/2007.
    Contén:
    - Expediente de constitución de grupos políticos da corporación.
    - Resolución da alcaldía, Comisión de Xunta de Goberno, nomeamento de tenentes de alcalde e nomeamentos de delegados de servizos.
    - Expediente de creación e composición das Comisións Informativas Permanentes.
    - Resolución da alcaldía-Delegación das presidencias efectivas das Comisións Informativas Permanentes.
    - Expediente de réxime de sesións do Pleno da Corporación, Xunta de Goberno e demás Comisións Informativas.
    - Resolución do alcalde sobre a delegación de atribucións da alcaldía na Xunta de Goberno Local.
    - Expediente de delegación na Xunta de Goberno Local das atribucións do pleno que sean delegables.
    - Expediente de nomeamento de representantes da corporación en diversos órganos colexiados.
    - Establecemento de dedicación exclusiva do 1º e 2º tenentes de alcalde e fixación das súas retribucións.
    - Expediente de fixación das cuantías para asistencia ás sesións do pleno, Xunta de Goberno Local e Comisións Informativas.
    - Fixación de cuantías a percibir por cada grupo político.

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición