Rexistros actuais: 1.625.133
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759
Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
1.576/4. Expedientes de contratación para dotación de mobiliario de oficina aos despachos da Casa Consistorial (1970)
Expedientes de contratación para dotación de mobiliario de oficina aos despachos da Casa Consistorial (1970)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36009.AM.CAÑ.2.GF001.F0003.SF030.S0282.1.576/4
Título Expedientes de contratación para dotación de mobiliario de oficina aos despachos da Casa Consistorial (1970)
Data(s) 1970 (Creación)
Volume e soporte 1 agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal da Cañiza
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Dotación de mobiliario de oficina aos despachos da Casa Consistorial
Ãrea de notas
Nota