Rexistros actuais: 1.625.133
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759
Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
1.576/12. Expedientes de contratación para adquisición de fotocopiadora "Toshibafax" (BA - 601) (1980)
Expedientes de contratación para adquisición de fotocopiadora "Toshibafax" (BA - 601) (1980)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36009.AM.CAÑ.2.GF001.F0003.SF030.S0282.1.576/12
Título Expedientes de contratación para adquisición de fotocopiadora "Toshibafax" (BA - 601) (1980)
Data(s) 1980 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal da Cañiza
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Adquisición de fotocopiadora "Toshibafax" (BA - 601)
Ãrea de notas
Nota