Rexistros actuais: 1.618.278
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649
Fondos
-
ES.GA.36044.AM.PONCES.2. CONCELLO DE PONTECESURES (FUNCIONAL)
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
1.340/9. Expediente de adquisición de mobiliario e fotocopiadora para oficinas municipais (2004)
Expediente de adquisición de mobiliario e fotocopiadora para oficinas municipais (2004)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36044.AM.PONCES.2.GF001.F0003.SF030.S0282.1.340/9
Título Expediente de adquisición de mobiliario e fotocopiadora para oficinas municipais (2004)
Data(s) 2004 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Pontecesures
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de adquisición de mobiliario e equipamento (fotocopiadora) para oficinas municipais.
Ãrea de notas
Nota