Fondos
-
ES.GA.36061.AM.VILNOV.2. CONCELLO DE VILANOVA DE AROUSA (FUNCIONAL)
2.397/1. Expediente de cesión de terreo a favor da Dirección Xeral de Correos para instalación de oficinas (1989-1990)
Expediente de cesión de terreo a favor da Dirección Xeral de Correos para instalación de oficinas (1989-1990)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36061.AM.VILNOV.2.GF001.F0005.SF050.S0386.2.397/1
Título Expediente de cesión de terreo a favor da Dirección Xeral de Correos para instalación de oficinas (1989-1990)
Data(s) 1989-1990 (Creación)
Volume e soporte 1 agrupación documental. 10 follas
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vilanova de Arousa
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de cesión de terreo á Dirección Xeral de Correos para instalación de oficinas na Escola de Pan-A Illa de Arousa.
Área de condicións de acceso e utilización
CaracterÍsticas fÍsicas e requirimentos técnicos Documentación mecanografada e solta
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de materias Cesión España Galicia Pontevedra Illa de Arousa, A Illa de Arousa, A (San Xulián)