Rexistros actuais: 1.618.278
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649
Fondos
-
SF0012. 1.1.12. Creación, participación e disolución de organismos
99/8. Expediente de solicitudes de asuntos que deben tratarse mensualmente co Goberno Civil (1910)
Expediente de solicitudes de asuntos que deben tratarse mensualmente co Goberno Civil (1910)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36003.AM.BAI.2.GF001.F0001.SF0012.S0161.99/8
Título Expediente de solicitudes de asuntos que deben tratarse mensualmente co Goberno Civil (1910)
Data(s) 1910 (Creación)
Volume e soporte 1 agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Baiona
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente no que constan as solicitudes para celebración de mitins , manifestacións e relacións que mensualmente deben darse ao Goberno Civil. Do 16 de xuño ao 4 de outubro de 1910.
Ãrea de notas
Nota