Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
4.898/1. Expediente de contratación de concurso da obra de reurbanización e recuperación do espazo público da rúa Carabela Pinta (2010-2011)
Expediente de contratación de concurso da obra de reurbanización e recuperación do espazo público da rúa Carabela Pinta (2010-2011)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36003.AM.BAI.2.GF001.F0003.SF029.S0267.4.898/1
Título Expediente de contratación de concurso da obra de reurbanización e recuperación do espazo público da rúa Carabela Pinta (2010-2011)
Data(s) 2010-2011 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Baiona
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de contratación de concurso da obra de reurbanización e recuperación do espazo público da rúa Carabela Pinta.
Empresa contratada: Xestión Ambiental de Contratas, S.L.
Contén:
- Levantamento topográfico.
- Xustificación económica.
- Memoria explicativa do proxecto.
- Informe fotográfico do estado actual da rúa Carabela Pinta (2010).
- Contrato administrativo de servizos para a redacción do proxecto e dirección de obra de reurbanización e recuperación do espazo público da rúa Carabela Pinta. Persoa contratada: Javier Vázquez Fernández (arquitecto).
- Plica de Construcciones Oliveira, R.F., S.L.
Ãrea de notas
Nota