Fondos
S0967. Expedientes de asistencia social
-  
729/1. Expediente de solicitudes de axuda ao Fondo Nacional de Asistencia Social (1975)
 -  
729/2. Expediente de solicitudes de axuda ao Fondo Nacional de Asistencia Social (1975-1976)
 -  
729/3. Expedientes de solicitudes de axuda ao Fondo Nacional de Asistencia Social (1976-1978)
 -  
729/4. Expediente de solicitudes de axuda ao Fondo Nacional de Asistencia Social (1978)
 -  
729/5. Documentación sobre o Padroado Obra Asistencia do Pai Fernando (1957-1971)
 -  
730/1. Libro de actas da Comisión Pro Cruz de Beneficencia ao padre Fernando Muñoz Arosa (1957-1967)
 -  
730/4. Expediente onde consta o acordo de ingreso no manicomio de Conxo dun veciño (1895)
 -  
730/7. Dilixencias referentes á entrega do alineado Evaristo Pérez Amorín (1906)
 -  
730/8. Lista de familiar pobres do distrito con dereito a asistencia (1905-1925)
 -  
731/1. Comisión municipal Pro Nadal dos humildes (1967-1968)
 -  
731/2. Comisión Municipal Pro Nadal dos humildes (1968-1969)
 -  
731/3. Comisión Municipal Pro Nadal dos humildes (1969-1970)
 -  
731/4. Expediente de solicitudes para a inclusión na beneficencia municipal (1960-1969)
 -  
731/6. Expediente de documentación sobre a Fundación Dolores Agrelo (1976-1980)
 -  
732/1. Solicitudes do Fondo Nacional de Asistencia Social (FNAS) (1980-1982)
 -  
732/2. Expediente de solicitudes do Fondo Nacional de Asistencia Social (FNAS) (1982-1985)
 -  
733/1. Solicitudes do Fondo Nacional de Asistencia Social (FNAS) (1985-1988)
 -  
733/2. Solicitudes de Fondo Nacional de Asistencia Social (FNAS) (1986-1988)
 -  
734/1. Solicitudes do Fondo Nacional de Asistencia Social (1988-1989)
 -  
734/2. Expediente de solicitudes do Fondo Nacional de Asistencia Social (1989-1990)
 -  
735/1. Solicitudes do Fondo Nacional de Asistencia Social (1988-1989)
 -  
736/1. Solicitudes do Fondo Nacional de Asistencia Social (1989-1990)
 -  
737/1. Solicitudes do Fondo Nacional de Asistencia Social (1990)
 -  
739/1. Asistencia Social. Informes. Correspondencia (1988-1990)
 -  
739/2. Asistencia Social. Informes. Correspondencia (1990-1992)
 -  
740/2. Equipo multidisciplinar de drogodependencia. Correspondencia (1989-1990)
 -  
740/4. Cursos de drogodependencia para persoal das forzas de seguridade do Val Miñor (1990)
 -  
748/6. Cruz Vermella. Memoria anual da Asamblea Provincial (1937-1938)
 -  
2.044/7. Equipo multidisciplinar de drogodependencias (1989)
 -  
2.498/3. Fundación Hospital Sancti Spiritus de Baiona (1925-1955)
 -  
2.498/4. Expediente da obra pía Lorenzo de la Carrera e Manuel Valverde (1928-1985)
 -  
2.707/3. Expediente do programa de Axuda a Domicilio. Plan concertado (1992-1994)
 -  
2.707/4. Expediente de reclamacións e revisións de prestacións da LISMI, FAS e PNC (1992-1995)
 -  
2.708/1. Expediente de memoria anual do servizo social de atención primaria (1993)
 -  
2.708/2. Expediente de correspondencia dos servizos sociais (1993-1995)
 -  
3.240/1. Expediente de adquisición para a construción dunha casa por premio á natalidade (1951-1952)
 -  
3.240/6. Expediente da norma reguladora das axudas económicas de emerxencia social (2000)
 -  
3.660/3. Expediente sobre o servizo do equipo multidisciplinar de drogodependencia (1990)
 -  
3.660/5. Expediente do gabinete de drogodependencias (1994-1995)
 -  
5.016/1. Expediente de fomento de realización de actividades de voluntariado (2007-2009)
 -  
5.016/2. Expediente da campaña "Traballar en igualdade" (2007-2009)
 -  
5.544/1. Memoria do I Plan Galego de inclusión social no Val Miñor (2002)
 -  
5.544/2. Memoria do I Plan Galego de inclusión social no Val Miñor (2003)
 -  
5.544/3. Memoria do I Plan Galego de inclusión social no Val Miñor (2005)
 -  
5.545/1. Expediente de fichas de beneficiarios do I Plan Galego de inclusión social (2002-2006)
 -  
5.546/1. Expediente de fichas de beneficiarios do I Plan Galego de inclusión social (2002-2008)
 -  
5.547/1. Listado de usuarios de Asistencia Social, RISGA e Teleasistencia (2000-2004)
 -  
5.547/3. Expediente de obra de "Adecuación de oficina de Servizos Sociais" (2004-2005)
 -  
5.547/5. Expediente de protocolo de actuación ante víctimas de violencia de xénero (2005)
 -  
5.548/1. Expediente do "Programa comida sobre rodas no Concello de Baiona" (2009)
 -  
5.548/2. Expediente de correspondencia remitindo documentación do Programa Xantar na casa (2009)
 -  
5.549/4. Expediente de liquidacións mensuais do Servizo de axuda no fogar (2006-2010)
 -  
5.550/2. Expediente de subvención concedida pola Vicepresidencia de Igualdade e do Benestar (2006)
 -  
5.550/3. Expediente de subvención concedida pola Vicepresidencia de Igualdade e do Benestar (2007)
 -  
5.550/4. Expediente de subvención concedida pola Vicepresidencia de Igualdade e do Benestar (2008)
 -  
5.550/5. Expediente de subvención concedida pola Vicepresidencia de Igualdade e do Benestar (2009)
 -  
5.550/6. Expediente de solicitude de subvención do Programa de educación familiar (2007)
 -  
5.551/3. Expediente do curso de "Iniciación á informática e internet" organizado por COGAMI (2006)
 -  
5.551/7. Expediente do "Camiño a Santiago de Compostela en familia" (2010)
 -  
5.551/8. Expediente de bases para o préstamo de libros de texto no curso 2012-2013 (2012)
 -  
728/16. Real Decreto sobre os establecementos de beneficencia (1849)
 -  
728/23. Conta de ingresos e gastos de beneficencia (1906-1907)
 -  
728/24. Expediente acerca dos enfermos dignos de ser atendidos pola beneficencia pública (1915)
 -  
728/26. Acta de sesión con acordos relativos a Beneficencia (1933)
 -  
730/10. Padrón de cegos existentes no distrito solicitado polo Goberno Civil (1927)
 -  
730/13. Relación de cegos menesterosos ou pobres de solemnidade do distrito (1932)
 -  
730/15. Lista de familias pobres con dereito a asistencia médica gratuita (1957-1960)
 -  
4.397/20. Expediente do informe da asistencia social sobre Marcos Refojos Santos (1994)
 -  
4.397/22. Bases reguladoras do Servizo de axuda a domicilio (1995)
 -  
4.397/23. Memoria anual dos Servizos sociais municipais (1996)
 
Expedientes de asistencia social
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36003.AM.BAI.2.GF003.F0013.SF125.S0967
Título Expedientes de asistencia social
Data(s) 1811-2013 (Creación) 1900 - (Produción) - 2010 (Produción)
Volume e soporte 34 unidades de instalación; 148 agrupacións documentais
Área de contexto
Nome do produtor Concello de Baiona(1836-) O territorio do concello de Baiona, situado na costa atlántica, ó oeste da provincia de Pontevedra, linda cos concellos de Nigrán, Oia e Gondomar. Ocupa unha superficie superior ós trinta e un quilómetros cadrados, con corenta e seis entidades de poboación dispersas nas súas actuais cinco parroquias: Baíña, Baiona, Baredo, Belesar e Santa Cristina da Ramallosa, nas que residen máis de dez mil habitantes. Esta área xeográfica formou parte da provincia de Tui ata a división constitucional e a reforma posterior, que derivou na súa inclusión definitiva na provincia de Pontevedra. A totalidade das parroquias dependían daquela da xurisdicción real de Baiona. Iniciado o proceso de constitución dos concellos no século dezanove, dentro do Partido Xudicial de Vigo créanse os concellos de Bouzas, Lavadores, Nigrán, Vigo, Gondomar e Baiona. Este último, formado por cinco parroquias, non sufriu alteracións na súa configuración dende aquela.
Institución arquivística Arquivo municipal de Baiona
Área de contido e estrutura
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de topónimos
Nome dos puntos de acceso Concello de Baiona (Tema) (Creador)