Rexistros actuais: 1.625.150
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759
Fondos
-
S0387. Arrendamentos de uso de bens e dereitos patrimoniais do concello
133/7. Expediente de reclamación para a devolución dos atrasos de arrendamento da casa cuartel da Garda Civil (1933)
Expediente de reclamación para a devolución dos atrasos de arrendamento da casa cuartel da Garda Civil (1933)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36021.AM.GON.2.GF001.F0005.SF050.S0387.133/7
Título Expediente de reclamación para a devolución dos atrasos de arrendamento da casa cuartel da Garda Civil (1933)
Data(s) 1933 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Gondomar
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de reclamación para a devolución dos atrasos de arrendamento da casa cuartel da Garda Civil.
Ãrea de notas
Nota