Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
2.647/14. Expediente de contratación de subministro de material de oficina e produtos de limpeza (1998)
Expediente de contratación de subministro de material de oficina e produtos de limpeza (1998)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36021.AM.GON.2.GF001.F0003.SF030.S0282.2.647/14
Título Expediente de contratación de subministro de material de oficina e produtos de limpeza (1998)
Data(s) 1998 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Gondomar
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente nº: 26/98.
Expediente de contratación de subministro de material de oficina e produtos de limpeza.
Contén:
- Notificación sobre a resolución da Comisión de Goberno da contratación con Alquimial o subministro de material de limpeza e con Dismac o subministro de material de oficina.
- Proposición económica de: Ofiservice, Dismac, Planitec, Kanguro, S.A.
Ãrea de notas
Nota