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F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
2.671/2. Expediente de compra e contratación do servizo de manteimento dunha fotocopiadora para o servizo de Obras e Urbanismo, situado na Casa da Coelleira (2001)
Expediente de compra e contratación do servizo de manteimento dunha fotocopiadora para o servizo de Obras e Urbanismo, situado na Casa da Coelleira (2001)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36021.AM.GON.2.GF001.F0003.SF030.S0282.2.671/2
Título Expediente de compra e contratación do servizo de manteimento dunha fotocopiadora para o servizo de Obras e Urbanismo, situado na Casa da Coelleira (2001)
Data(s) 2001 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Gondomar
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente nº 07/01.
Expediente de compra e contratación do servizo de manteimento dunha fotocopiadora para o servizo de Obras e Urbanismo, situado na Casa da Coelleira.
Empresa contratada: Montes, S.L.
Modelo adquirido: Ricoh AF - 220. Nº de serie: 2404700841.
Contén:
- Contrato de mantemento.
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Nota