Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
2.652/3. Expediente de compra de contedores de recollida selectiva e papeleiras (1998)
Expediente de compra de contedores de recollida selectiva e papeleiras (1998)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36021.AM.GON.2.GF001.F0003.SF030.S0282.2.652/3
Título Expediente de compra de contedores de recollida selectiva e papeleiras (1998)
Data(s) 1998 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Gondomar
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente nº: 72/98.
Expediente de compra de contedores de recollida selectiva e papeleiras.
Contén:
- Expediente de xgestión de residuos sólidos urbanos: compra de colectores e papeleiras (expediente 24/98).
- Notificación do acordo da Comisión de Goberno da Deputación de Pontevedra para a concesión de axuda económica para xestión de vertedoiros.
- Factura Contenur Grupo Uralita.
Ãrea de notas
Nota