Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
2.655/5. Expediente sobre a contratación de empresa para subministro de material de papelería (1999)
Expediente sobre a contratación de empresa para subministro de material de papelería (1999)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36021.AM.GON.2.GF001.F0003.SF030.S0282.2.655/5
Título Expediente sobre a contratación de empresa para subministro de material de papelería (1999)
Data(s) 1999 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Gondomar
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente nº: 19/99.
Expediente sobre a contratación de empresa para subministro de material de papelería.
Contén:
- Presuposto: Planitec e Dismac.
- Notificación da adopción de acordo da Comisión de Goberno por a que se adxudica a contratación de subministro de material de papelería a Dismac.
Ãrea de notas
Nota