Rexistros actuais: 1.647.512
Obxectos dixitais dispoñibles: 505.950
Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
2.656/3. Expediente de contratación de servizo de recollida selectiva de lixo no mes de xullo (1999)
Expediente de contratación de servizo de recollida selectiva de lixo no mes de xullo (1999)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36021.AM.GON.2.GF001.F0003.SF029.S0267.2.656/3
Título Expediente de contratación de servizo de recollida selectiva de lixo no mes de xullo (1999)
Data(s) 1999 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Gondomar
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente nº: 30/99.
Expediente de contratación de servizo de recollida selectiva de lixo no mes de xullo.
Contén:
- Proposta económica de FCC Medio Ambiente, S.A.
- Resolución da Alcaldía sobre a contratación de FCC Medio Ambiente, S.A.
Ãrea de notas
Nota