Rexistros actuais: 1.644.787
Obxectos dixitais dispoñibles: 506.162
Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
2.681/1. Expediente de adquisición de material de oficina adxudicado nun primer momento á empresa DISMAC (2001)
Expediente de adquisición de material de oficina adxudicado nun primer momento á empresa DISMAC (2001)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36021.AM.GON.2.GF001.F0003.SF030.S0282.2.681/1
Título Expediente de adquisición de material de oficina adxudicado nun primer momento á empresa DISMAC (2001)
Data(s) 2001 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Gondomar
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente nº 49/01.
Expediente de adquisición de material de oficina adxudicado nun primer momento á empresa DISMAC.
Contén:
- Rectificación do acordo de adxudicación en favor da empresa GUILBERT.
- Presupostos.
Ãrea de notas
Nota