Rexistros actuais: 1.638.792
Obxectos dixitais dispoñibles: 505.521
Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
2.681/7. Expediente para o acondicionamento da Oficina da Muller (adquisición mobiliario) (2001)
Expediente para o acondicionamento da Oficina da Muller (adquisición mobiliario) (2001)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36021.AM.GON.2.GF001.F0003.SF030.S0282.2.681/7
Título Expediente para o acondicionamento da Oficina da Muller (adquisición mobiliario) (2001)
Data(s) 2001 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Gondomar
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente nº 55/01.
Expediente para o acondicionamento da Oficina da Muller (adquisición mobiliario).
Adxudicado á empresa NEXO.
Contén:
- Presupostos de NEXO.
Ãrea de notas
Nota