Rexistros actuais: 1.647.512
Obxectos dixitais dispoñibles: 505.950
Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
2.666/16. Expediente de subministración de estanterías para a Biblioteca Pública (2000)
Expediente de subministración de estanterías para a Biblioteca Pública (2000)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36021.AM.GON.2.GF001.F0003.SF029.S0267.2.666/16
Título Expediente de subministración de estanterías para a Biblioteca Pública (2000)
Data(s) 2000 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Gondomar
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente nº: 58/00.
Expediente de subministración de estanterías para a Biblioteca Pública.
Adxudicado a Carpintería Orindo, S.L.
Contén: presupostos das ofertas.
Ãrea de notas
Nota