Rexistros actuais: 1.638.792
Obxectos dixitais dispoñibles: 505.521
Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
2.667/24. Expediente de adquisición de mobiliario para a Concellaría da Muller (2000)
Expediente de adquisición de mobiliario para a Concellaría da Muller (2000)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36021.AM.GON.2.GF001.F0003.SF030.S0282.2.667/24
Título Expediente de adquisición de mobiliario para a Concellaría da Muller (2000)
Data(s) 2000 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Gondomar
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente nº: 101/00.
Expediente de adquisición de mobiliario para a Concellaría da Muller.
Adxudicado á empresa Nexo.
Contén: Presuposto de Nexo e de Siscom.
Ãrea de notas
Nota