Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
2.686/14. Documentación contable relativa o expediente equipamento da oficina da Concellalía da Muller a cargo de subvención do Servizo Galego de Igualdade (2001)
Documentación contable relativa o expediente equipamento da oficina da Concellalía da Muller a cargo de subvención do Servizo Galego de Igualdade (2001)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36021.AM.GON.2.GF001.F0003.SF030.S0282.2.686/14
Título Documentación contable relativa o expediente equipamento da oficina da Concellalía da Muller a cargo de subvención do Servizo Galego de Igualdade (2001)
Data(s) 2001 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Gondomar
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente nº 100/01.
Documentación contable relativa o expediente equipamento da oficina da Concellalía da Muller a cargo de subvención do Servizo Galego de Igualdade.
Contén: Copias de facturas para xustificación da subvención.
Ãrea de notas
Nota