Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
2.686/15. Expediente de documentación contable relativa o expediente inversión de reposición en edificios, mobiliarios e equipamento informático (2001)
Expediente de documentación contable relativa o expediente inversión de reposición en edificios, mobiliarios e equipamento informático (2001)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36021.AM.GON.2.GF001.F0003.SF029.S0267.2.686/15
Título Expediente de documentación contable relativa o expediente inversión de reposición en edificios, mobiliarios e equipamento informático (2001)
Data(s) 2001 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Gondomar
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente nº 101/01.
Documentación contable relativa o expediente inversión de reposición en edificios, mobiliarios e equipamento informático.
Contén: Copia de factura.
Ãrea de notas
Nota