Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
2.687/3. Expediente de contratación para a execución de traballos de cartografía (2002)
Expediente de contratación para a execución de traballos de cartografía (2002)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36021.AM.GON.2.GF001.F0003.SF029.S0267.2.687/3
Título Expediente de contratación para a execución de traballos de cartografía (2002)
Data(s) 2002 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Gondomar
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente nº 04/02.
Expediente de contratación para a execución de traballos de cartografía en:
*Núcleo de Remedios - Couso.
*Núcleo de A Gándara - Peitieiros.
*Núcleo de Xián - A Cernada.
*Núcleo de O Barreiro - Vilaza.
*Núcleo de A Igrexa - Chaín.
*Casco Urbano Gondomar.
Contén:
- Adxudicación do contrato menor de traballos de cartografía a favor da empresa TOPAG.
- Presuposto.
- Facturas.
Ãrea de notas
Nota