Rexistros actuais: 1.638.792
Obxectos dixitais dispoñibles: 505.521
Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
2.716/6. Expediente de contratación do subministro de material de oficina para o exercicio 2004 (2004-2009)
Expediente de contratación do subministro de material de oficina para o exercicio 2004 (2004-2009)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36021.AM.GON.2.GF001.F0003.SF030.S0282.2.716/6
Título Expediente de contratación do subministro de material de oficina para o exercicio 2004 (2004-2009)
Data(s) 2004 - 2009 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Gondomar
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente nº 32/04.
Expediente de contratación do subministro de material de oficina para o exercicio 2004.
Contén:
- Ofertas e presupostos.
- Adxudicación a NEXO o subministro de material de oficinas.
- Factura e aprobación do gasto.
Ãrea de notas
Nota